Het kan gebeuren dat er bij een betaling in de webshop iets fout is gegaan. Het product kan bijvoorbeeld onverwacht niet leverbaar zijn. Of u wilt toch een andere band of velg voor uw auto. In dit geval kunt u altijd uw geld terug vragen. Wat moet u hiervoor doen?

 

  • Stuur een email naar webshop@profile.nl met daarin een duidelijke vermelding waarom u uw geld terug wilt hebben.
  • Voeg altijd de factuur die u per email ontvangen hebt en uw IBAN bankrekening nummer toe. Zonder factuur kunnen wij het geld niet retour sturen.
  • Wij proberen de retour betalingen dezelfde week nog naar u terug te sturen. In sommige gevallen kan het echter voorkomen dat hier enige vertraging in zit. Heb u het geld binnen twee weken (tien werkdagen) nog niet retour? Neem dan contact met ons op via 0318-509000.  

Klantbeoordeling

Profile
9.410
Wij verbeteren onze service continu. Dat kan alleen met uw hulp. Lees de beoordelingen van klanten of laat er zelf één achter.
Gebaseerd op 18327 recensies
Terug naar boven