Vacature-junior-inkoper.png

Debiteurenadministrateur bij Profile

Ben je communicatief sterk, heb je ervaring met debiteurenbeheer en wil je bij de marktleider in de automotive werken? Kom bij Profile!


Lees de rest van de vacature tekst hieronder verder.

De 3 voordelen van werken bij Profile

Uitstekende voorwaarden

Doorgroeimogelijkheden

Leuke collega's

Wat ga je doen?

De Debiteurenadministrateur verzorgt de volledige in- en externe klantopvolging van alle aan Profile International N.V. gelieerde ondernemingen. Je speelt een essentiële rol in het waarborgen van een uitstekende klanttevredenheid, het optimaliseren van onze financiële prestaties en het verminderen van debiteurenrisico’s. Je verzorgt een adequate informatievoorziening over klantopvolging, actuele situaties en ondernomen acties aan de verschillende afdelingen/business units.

Concreet werk je aan:

  • Je volgt openstaande betalingen op om deze te innen en eventueel betalingsafspraken te maken.
  • Je zorgt ervoor dat de betalingstermijn zo kort mogelijk blijft door middel van het onderhouden van nauw contact met de debiteur.
  • Het opstellen van een uniforme werkwijze voor de klantopvolging waarbij op basis van het aantal dagen na de vervaldatum, standaard acties worden uitgevoerd.
  • Je verstuurt consequent periodiek betalingsherinneringen en aanmaningen en waar nodig escaleer je m.b.t. vervallen betalingen.
  • Samen met je collega’s van de verschillende afdelingen/business units bespreek je disputen met betrekking tot openstaande betalingen en zorgt dat deze snel worden opgelost.
  • Het volledig, tijdig en juist analyseren en rapporteren op het gebied van debiteurenbeheer. Verslaglegging vindt wekelijks plaats aan de Financial Controller en maandelijks aan de eindverantwoordelijken van de business units.
  • Waar nodig worden dubieuze debiteuren in overleg met eindverantwoordelijken van de business units uit handen gegeven aan een incassobureau.
  • Het verzorgen van een adequate onderbouwing van de voorziening dubieuze debiteuren per afdeling/business unit.
  • Je bent verantwoordelijk voor de optimale inrichting en werking van het pakket Dynamics 365. In Dynamics 365 worden dossiers bijgehouden per klant met de gemaakte afspraken, termijnen en te ondernemen acties.

Je maakt op het Formulekantoor in Veenendaal deel uit van het team Finance, Control & BI en werkt nauw samen met de andere afdelingen binnen Profile. De Debiteurenadministrateur rapporteert aan de Financial Controller.

Wat bieden wij?

Een mooi marktconform salaris afhankelijk van kennis en ervaring. Een werkweek van 38 uren en een contract voor 12 maanden met vooruitzicht op een vaste baan. In totaal 25 vakantie- en 12 ATV dagen op basis van een fulltime dienstverband. Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling en er is ruimte voor flex- en thuiswerk.

Wij investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling: je krijgt een gedegen inwerktraject en je kan opleidingen volgen om jezelf te ontwikkelen binnen het vakgebied.

Je komt te werken in een informeel team met ambitieuze en hulpvaardige collega’s die met je meedenken en met wie je kunt sparren bij vraagstukken.

mobiele-service.jpg

Wat is jouw profiel?

Je bent communicatief sterk, hebt een luisterend oor en hebt een service- en oplossingsgerichte instelling. Jouw creativiteit speelt een belangrijke rol bij het vinden van oplossingen vanuit verschillende invalshoeken. Je werkt nauwkeurig, bent scherp in details en stelt de juiste prioriteiten.

Verder zijn de volgende kenmerken van belang:

  • Je behaalde een MBO (niveau 4 Bedrijfsadministrateur of vergelijkbaar) of HBO (bijvoorbeeld SPD) diploma en hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring.
  • Je beheerst Microsoft Office, in het bijzonder Excel.
  • Kennis van Dynamics 365 een pluspunt.

Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Vervangend-vervoer-Mini.png

Wie zijn wij?

Wij zijn Profile, by far de marktleider in de Benelux en bovendien een snel groeiende franchiseorganisatie in de automotive branche met meer dan 220 vestigingen in België en Nederland. Onze 2200 enthousiaste Profile medewerkers houden dagelijks vele duizenden particuliere- en zakelijke rijders op de weg. Onze cultuur wordt gekenmerkt door ondernemerschap en besluitvaardigheid

Profile werd in 1989 opgericht. Ons ijzersterke netwerk bestaat uit een grote groep enthousiaste ondernemers en twee formulekantoren: een in Antwerpen (BE) en in Veenendaal (NL). Bij Profile draait alles om het veilig op weg houden van particuliere en zakelijke klanten. Vanuit onze 220 servicegarages bieden we bandenservice, APK en totaalonderhoud voor auto’s. Daarbij is Profile Truck veruit marktleider in Truckbanden in de Benelux. Met onze 100% Uptime garantie bieden we excellente service aan de transportsector. We hebben een eigen Profile Pechservice organisatie die in 34 landen actief is.

Solliciteren?

Stuur dan jouw CV en motivatie naar diane.vandehoef@profile.nl.

Heb je meer informatie nodig? Bel dan naar 0318 509 000.

Direct solliciteren? Vul dan onderstaand formulier in. Let op: laden en versturen van het formulier kan even duren.

Kom werken bij Profile.