Garantie
Volg deze stappen:
-
Neem contact op met de vestiging waar het onderhoud of de reparatie is uitgevoerd.
-
Beschrijf kort wat er aan de hand is.
-
Neem altijd je factuur mee, zodat we direct kunnen zien wanneer en wat er is uitgevoerd.
-
De vestiging beoordeelt of het binnen de garantie valt en bespreekt met jou de vervolgstappen.
Nee, op onderdelen die niet via Profile zijn geleverd, kunnen wij geen garantie geven. Op montagewerkzaamheden aan deze onderdelen geldt ook geen volledige garantie.
Schade of defecten die ontstaan door verkeerd gebruik, ongevallen, onvoldoende onderhoud, slijtage door normaal gebruik of zelf aangeleverde onderdelen vallen niet onder de garantie. Onze monteurs geven altijd duidelijk uitleg wanneer iets buiten garantie valt.
Ja, op bijna alle werkzaamheden die bij Profile worden uitgevoerd geldt een garantie van 12 maanden. Wij staan voor kwaliteit en vakmanschap. Mocht er na een reparatie of onderhoudsbeurt iets niet in orde zijn, dan lossen wij dat uiteraard voor je op binnen de garantietermijn.
Hiervoor gebruik je de aankoopfactuur die je hebt ontvangen vanuit jouw Profile vestiging.
Ja, omdat wij onderhoud uitvoeren volgens voorschrift van de fabrikant en we maken tijdens onderhoud en reparatie gebruik van kwaliteitsonderdelen die voldoen aan de specificaties van de autofabrikant.
Op banden wordt 12 maanden garantie op product- en fabricagefouten gegeven.
Bij Profile krijg je 12 maanden garantie op onderdelen en arbeidsloon.